lördag 24 augusti 2013

Bakat goda saker..lyckats med maräng..

Hej hej..som ni vet har jag och sambon café i huset vi har krukmakeriet . Nått som är viktigt för oss är att använda bara bra produkter till det vi bakar.Ska det va så ska det va..Ekologiskt ..självklart ...så långt det går. Inga E-ämnen...självklart.. aldrig.Snyggt serverat dessutom på vår egen keramik ..självklart..alltid
Maräng har jag trasslat med ett tag ..tredje gången gillt så lyckades jag..Hur svårt ska det vara ägg & socker..
Operationen gick bra..tror jag. Kirurgen gick hem innan jag vaknade och ringde aldrig på fredagen som lovat..URDÅLIGT.Kändes som det va nån bilbesiktning jag va på..Löpande bandprincipen.Så egentligen vet jag nada än så länge.men jag mår bra av ingreppet hittills.Får dock inte tillstöta komplikationer för då är det deras mycket strama telefontider som gäller och där kan det va kö och fullt oxå..Jag försökte ringa och få tag i nån men de va tji..Man får inte bli el vara sjuk så är det bara..
 

Mina hand och fotavtryck är ff poppis..se ovan 250:-

Inga kommentarer: