tisdag 20 augusti 2013

Formex & operation

Hej allehop..Helgen tillbringade vi i Stockholm och Älvsjömässan.Lite nya leverantörer hittade vi.Kommer komma inredningssaker som passar in i konceptet.Yankee Candle har vi fyllt på så nu blir det en egen hylla för dessa.;)
Denna kom ur ugnen sist blev riktigt bra..Är till för gilleljus..
Har fått pippi på klockor ..Ni som är på Facebook har sett några bordsklockor.Denna ska bli en väggklocka med fötter som pendlar (dom ligger framför). Har alltid haft en förkärlek för klockor .Kommer därför en JÄTTE klocka från en av mina leverantörer som oxå har Sveriges bästa pris på industrilampor och de kommer i december..Samma lampor kostar 3ggr mer hos andra grossister.Varför köpa in samma om man ska vara dyrare .
Mina spel som jag gjorde till caféborden har folk köpt..Så nu har det varit speltillverkning .Figurerna är spelpjäser..Så till en tråkig sak..jag ska in på operation på torsdag för kraftiga cellförändringar i livmodern.Dom har skurit redan men nu såg dom att det blivit värre-Jag vet inte exakt vad detta innebär och det är väl en jädra tur..Så vi får se hur jag mår i helgen.Ni får ha det så bra därute..

Inga kommentarer: