fredag 30 augusti 2013

Nya leveranser Ljus,choklad,drycker och mer är på G..


Hej ..Bakat macaroner..Man kan ju undra varför man säger att detta är så svårt för att dom kan spricka..Saken är den att man då inte talar om att det är sååå viktigt att torka dom 1 timme innan gräddningen.Mina blev rosa med hallonsmörkräm..gudomliga

En stor laddning med Yankee Candels kom i veckan..Vi fick en hylla på köpet .Det tackar vi vår trevliga leverantör för.

Nu är det laddat med småljus,vaxkakor och ljusen i burkar .Till detta kom dom nya fina glasskärmarna så nu ser dom ut som små lampor när dom lyser..även doft till bilen finns nu hemma..
Fick ett bakslag med operationen jag gjorde då jag fick en störtblödning i tisdags .Fick ta mig direkt in till gyn då några av kärlen brustit .Träffade nog den fränaste manliga gynläkaren på länge..Han skämtade och skojade om allt..Mysig man som fick mig lugn..sen kommer man hem och hittar sjukanmälan från Försäkringskassan och bli mindre glad..


Så här stod det..
Om det är en sjukdom som du haft tidigare får du ingen ersättning..Men hallå..förkylda blir väl folk HELA tiden ..
Du som driver enskilt företag måste lämna in självdeklarationer för 3 år bakåt..Vilken anställd behöver det Ledsen
är du mer än 55 år så är det 7 dagars karens som gäller..Nu lyckades jag få 1 dags karens då jag fyllde i detta en månad innan min 55 årsdagGlad

skriv namn och telnr till den som utför dina arbetsuppgifter.Om det inte är någon el om du kan utföra någon del själv kryssa ingen.FK behöver kunna kontakta personen..Får man ingen ersättning om nån gör mina arbetsuppgifter .Är det det dom menar?
Hur glad blir man av detta Djävlas

Inga kommentarer: