fredag 12 december 2008

Julhandeln 2008

Julhandeln 2008 är inte sig lik.Jag börjar bli allvarligt oroad.Hur många ska får stryka på foten nästa år för att man tappat under julhandeln? Är kunderna medvetna om hur patriotiska dom måste vara för att få ha kvar det utbud som finns i lilla Nora.Har talat med ett antal handlare och en del är det katastrof för!Nu är det 2 till som ska lägga av. Jag var själv på utflykt till Karlstad.Förundrades av hur mycket folk det var i butikerna där.Samt att mycket av det jag säljer var nästan dubbelt så dyrt! Jag är övertygad om att man som liten ortsbo förutsätter att handlarna hemma sockrar priserna utan att ta reda på om det är så! Jag vet att jag har otroligt bra priser på det mesta . Jag fick detta bekräftat när jag nu var i Karlstad. Sen får man inte bortse från den service du får hos en liten handlare jämfört med dom stora kedjorna.En liten handlare är rädd om sina kunder .Dom stora kedjorna skiter i om du blir lurad! Det har dom råd med!
Jag vill bara säga att lika rädd om er som kunder som jag faktiskt är.Lika rädd om oss som kämpar med våra små verksamheter ska ni som kund vara.Ni har makten tänk på det !

Hoppas att jag får se er i butiken under december eller att ni handlar i min webbshop så att jag slipper vara en av dom som får ge upp!!!

annbritt

Inga kommentarer: