tisdag 2 juni 2009

Leverans med möbler i vitt i dansk lantstil!

Idag kom det en leverans från vår största leverantör på dansk lantstil som vi jobbat med i 15 år nu.Jag har frångått mina principer och beställt en hel del småmöbler och skåp i vitt.Man är ju inte bättre än att man kan ändra sig . Nu ger jag järnet i konkurrensen och jag kommer ligga lågt på priserna bara för att ha ett för språng.

Vi kommer under veckan att möblera och plocka fram dessa saker!

Bilder kommer inom kort!

Jag tillverkar egen vit keramik till en kvalitet som slår allt!
Alla modeller jag gör kan du beställa i vitt!
Jämför gärna mina priser som ni ser
i webbshopen

Ha de gött
Annbritt!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!

Ooopss, det är nu jag borde ha bättre koll på geografin... men jag tror inte att det är någon direkt i nora, men PK-design... men det ligger ju i örebro, i sidan (label, tror jag det heter...) på min sida så finns butiksnamnen på de butiker som kommer att sälja boken, men du har butik?
Är du intresserad att ha boken där så maila gärna för mer info vitromantik@gmail.com
Ha en fin dag! Kram Petra

Vit Gladiolus sa...

Heeeej! Tack för kommentaen hos mig, härlig blogg! Det ska bli kul att se möblerna. Jag älskar dansk inredning!!
Kraaaaam

rosenskära sa...

Hej Annbritt! Tack för titten! Sitter här och funderar på om jag har varit i Nora, jag tror det och jag tror t o m att det finns en diversehandel i Nora! Jag och en god vän ska till Dalarna i sommar och kör väl genom Västmanland så kanske gör vi en liten avstickare!

Lena

coyoteros sa...

skynda skynda det har gått flera timmar,,är väldigt nyfiken på bilder av dina nya danska möbler,,har aldrig tänkt på hur dom ser ut,,mer en på tv då dom visat bla stolar i formpressad faner ,som kostat både skjortan och hängslena.....

Lilla Blanka sa...

Hej och tack för besöket hos mig!

Åh vilken mysig blogg du har, jag har kikat igenom hela bloggen nu :)

Kram
Mia

Krukmakeri hemjord sa...

Det finns flera loppisar och antikaffärer i denna pyttelilla stad*L* Vi har en fantastiskt stor samlar mässa den 1 juli som en f.d antikhandlare driver..
Jag kommer hålla på hela helgen och möblera om! bilder kommer*L*
Tack för smickret lilla blanka..jag blir sååå glad*L*

annbritt

vardagsvitt sa...

Hihi vilka galna hönor!
De var verkligen jättefina!
Tack för titten, trevligt med nya bloggerskor att titta in hos!
Många Kramar Marith

marita blücher sa...

Hej,

Trevligt att Du hälsade på och lämnade ett litet avtryck!

Marita

Lisas torp sa...

Men HEJ Ann-Britt! Det tog ett tag innan poletten trillade ner! Jag kände ju inte igen ditt efternamn!
Det verkar som om du har landat nu - igen! Ny butik och allt!
Kul och i det pitoreska i Nora!
Men din lokal ligger väl på annat ställe eller?

Kul att du ska ställa ut i sthlm!
Själv har jag inte hunnit måla på flera år nu - jobbet har tagit all min tid, men det kommer!
Kul att du har min bild på nyponen!
Lycka till med utställningen!
Kram
Lisa