onsdag 24 juni 2009


Midsommar och regn då spelar man sällskaps spel!
Här förlorar sambon precis i Jenga ..hi hi hi.
Vi landade i Hanhals vid 3 tiden.Regnet öste ner!
Min vän har ett ute rum som är integrerat
i husets mitt..En härlig konstateljé då hon är
konstnär.. där blev vi
sittande till långt in på natten!

Ett besök i botaniska trädgården blev det för mig
på midsommardagen!
Första gången och helt otroligt!

Den här flitiga flygande saken bodde i botaniska!
Vi besökte Varberg fästning med häftiga
utställningar på söndagen t.ex

Agneta Spångberg hade en fantastisk keramikutställning
på Varberg fästning som jag bara
var tvungen att se!
Även ötzi mannen dom hittade
i isen och bockstensmannen var där en utställning
om .Väldigt spännande!

Älskar havet där vill jag nån gång bo..
Nu fick jag nöja mig med en fika
vid havet

Det vackra kall badhuset i Varberg!

Getteröns naturcentrum i Varberg där min vän Erik har
haft utställning nyligen.Fåglar så långt ögat
kunde se.Köpte en cd med fågel läten och en keramisk
bok !
Söndagen åkte vi in till Göteborg och besökte
en av våra leverantörer på kropp och knopp
produkter.Det va bra för han hade
jättefräcka tvålar som var alldeles nya
och dom ska vi ha till butiken i
Nora

Vi tog bilfärjan mellan Orust och Lysekil .Ett äventyr
i resan.I Lysekil letade vi snabbt upp ett matställe vid vattnet
för nu va vi verkligen hungriga.
Det blev en rejäl omväg hem så vi landade inte i Nora
förren vid 22 tiden..på tisdagen.
annbritt

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Oj vad vackra bilder!

kram Mia