söndag 21 februari 2010


Hej min bloggvänner!
Idag har vi varit på bio i Örebro och sett sista filmen om Lisbet Salander.Såg dom andra på tv så man måste få veta slutet.Den va så bra som jag trodde.En film som går ut på öga för öga tand för tand.Helt i min smak.Men som sambon säger öga för öga och världen skulle vara blind.
Nedan har ni en länk *L*
Svensk film när den är som bäst!
För övrigt så har söndagen bara varit lugn och skön och kall!
Har en keramikugn som står och svalnar .Kommer visa resultatet imorgon om allt gått bra!Det är dom gigantiska slotten som gått i sista bränningen.

2 kommentarer:

agge sa...

Jag läste idag om ryktena kring din verksamhet.. avundsjuka säger jag!!! Tyvärr så kan vissa inte se att det går bra för någon annan utan att känna avund.
Ofta kan det även bli "en hel höna,av en fjäder" bara för att en del inte kan hålla sig till fakta utan tror en hel del, troligtvis dom som ALDRIG skulle ställa upp som du gjort. Som jag upplevt det så vågar i regel inte de som sprider rykten eller är avundsjuka gå rakt på och fråga den det egentligen gäller, tyvärr.
Ibland funderar jag om vi egentligen har det för bra i vårt land eftersom så många inte kan glädjas åt/med andra.
Neej stå på dig!Huvudsaken är ju att DU vet att du gjort rätt! Kram, Agneta
Ps. du har kanonfin keramik, åker vi mot Nora(inte så ofta) skall jag leta upp din´atelje Ds.

Anonym sa...

Hejsan!
Jag blir så förälskad i dina tekannor, de är helt underbara!!

Ang det du skriver om falska rykten, jag blir både ledsen och förbannad. Jag anser att du gör en stor insats för samhället som VILL ta emot. Jag sitter ju själv i den ekan just nu och jag kommer inte ut nånstans, inte pga mej då, utan pga arbetsgivare som inte vågar ge mej chansen pga mina fysiska begränsningar. Jag börjar bli så less på allt det här, självförtroendet hamnar i bott. Jag måste styras av de nya reglerna, men inte ens de nya reglerna gör det möjligt... Jag hade varit mer än tacksam och glad om jag hade fått kommit till en arbetsgivare som du. Det kan inte vara annat än svartsjuka när folk håller på som dom gör...

Om det vill sej väl så blir det en kull med blandisar första gången, med väldigt mycket inslag av maine coon. Det ska bli väldigt kul med lite kissebebisar igen, jag har saknat min kattuppfödning som jag hade förr enormt mycket...

Stor kram till dej för att du är du, fler skulle vara som du!