måndag 23 augusti 2010

Cabernet!!


För alla er som väntat och väntat på mina doftpåsar som har varit ett stående inslag i min butik i snart 20 år !
Nu är dom häääääääär!
Vi har tagit hem storsäljaren nr 1 i både påsar och små doftljus!
Finns även i en underbar rosdoft och lavendel!
Dom enda doftpåsarna som håller doften en längre tid!
Nyhet är!
Doft ljus i glas som har hela 55timmars bränntid.
Slår dom flesta andra i både kvalitet och pris!

Till er som saknar Döda havsserien kan jag säga att jag tar hem till er som vill ha schampot eller inpackningen som är beroendeframkallande *L*
Kramis

4 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!
Jag har tittat runt i webshopen och fröjdats åt allt fint du har.
Men jag blev så kär i den där ljuslyktan du har i inlägget den 18 augusti så jag undrar vad den kostar och om den går att köpa via webshopen.
Blev även förtjust i ljus och doft du skriver om i dag. Just Cabernet.
Ha det gott Marie:)
min mail adress är marie_trnis@yahoo.se om du inte vill svara i min blogg förstås.

Krukmakeri hemjord sa...

Hej marängen ..har svarat i din blogg! glömde säga ... Det går att beställa allt du ser i min blogg via min mejl..

enhetsfrakt 59:-

*L*

coyoteros sa...

nu kommer amatören med dagens fråga,,hur funkar doftljusen...måste dom vara tända hela tiden föratt fungera,,eller räcker det med tex 2 timmars eldning per gång för att det ska dofta i rummet nån längre tid !!!

..när jag läste cabernet,,lät det i mina öron som en ostsort...ligger det nåt i det???

Krukmakeri hemjord sa...

Dofter är flyktiga om dom är äkta dvs eteriska men dom syntetiska kan sätta sig i väggarna..Visst kan doft ligga kvar i rummet men ofta känner man det inte själv efter ett tag för man blir immun mot sin egen doft..Om du t.ex har en doft påse på en toa så kan dina gäster säga men ohh vad det doftar gott och du känner ingenting..
Sen till cabernet doften..Namnet åsyftar en druva *L* som du ser på bilden!