tisdag 9 november 2010

Snö i november usch!


Min sambo brukar ifrågasätta sina förfäder som av någon underlig anledning vandrade ända hit upp till detta kalla snöiga land.När dom kunnat stanna vid medelhavet! Bara att hålla värmen när det bara fanns en brasa är en prestation som heter duga!
Idag kom första snön som lagt sig som ett blött täcke!
Folk vågar sig knappt ut ju!
Inatt bränner jag för fullt i verkstan ..inte sprit utan keramik*L*
Nu ska det sista brännas som ska skickas till ny återförsäljare..
Hälsobutiken i Hammarstrand.
Här kommer ni hitta min keramik framöver..

Tyckte denna bilden var rätt go*L*


1 kommentar:

Marie//Tekla Maräng sa...

Blötsnö och jag hör inte ihop däremot älskar jag när det är riktig snö som lägger sig som bomull på backen och att det är ca minus 5- 10 grader kallt.
Ha det gott:)