torsdag 24 september 2009

hövvaligen!!!

Igår låg jag i sängen och sov hela dagen.Kroppen sa bara stopp!Sambon fick ringa grannen i Karlskoga och be honom sätta stängt på dörren för än så länge är det Norabutiken som är viktigast.Idag har jag jobbat igen*L*Vet inte riktigt vad som är felet men jag har gått med en jobbig hosta nu i 6 veckor.Triggas igång när jag pratar för mycket och jag är rätt pratig*L* .Har missbrukat fischermanns friend i veckor nu .Men magen har krånglat oxå , kan det bero på fischermanns , ha ha ha !

Idag kom det en pall varor med sånt som jag ska kampanja i oktober när vi kommer hem från Tallinn .Blir bara så bra. Ni kunder kommer verkligen bli nöjda .Alla stilar kommer att tillfredsställas.Hos mig är det inte enahanda som gäller!
Jag lovar! Mycket härlig inredning på G alltså!
Vilken fart DIDDI smyckena tagit redan slut på vissa modeller. Så vänta inte för länge med att kika på allt fint!
Skönt att det är fredag imorgon och jag har min trevliga rara praktikant på plats!

Inga kommentarer: