lördag 26 september 2009



Ny fin skylt i Karlskoga utanpå butiken har det nu kommit upp!
Vad tycks ?
Lite gammaldags i typsnittet och en härligt grön färg.
Design Corner i Karlskoga vill vi varmt rekommendera
Design Corner har även gjort klichéerna på fönstren .Mycket duktig
kille och otroligt prisvärd .
Idag har jag varit nere och rensat upp på vårt "lilla" lager i Nora .Fattar inte hur mycket tomlådor det kan bli när man plockar om.Vi har ca 50 kvm med en takhöjd på190cm så man måste ha lite disciplin på upplägget.Alla kampanjvaror skulle ner där nu för att vänta på sin tur!
Idag har det varit världens ös i butiken i Nora .Det var bytardagar och jag hade folk ända till kl 15,30 innan jag kunde stänga igen.
Tack för allt beröm jag får för min keramik det värmer verkligen och att ni tycker att det är så kul att det inte är något inköpt utan tillverkat på plats !
Idag har jag fått uppdraget klart att ta fram ett antal medeltida modeller på muggar till en kille i Örebro som har butik där.Ska bli riktigt kul!
Nu är det helg och avkopplings om gäller!

1 kommentar:

coyoteros sa...

ursnygg skylt,,och namnet ,,bladet och bönan.är genialt,,går att ascosiera till mycket,,,kul

lite mallig är jag,,röstade faktiskt på BoB..