lördag 19 september 2009

Nu drösar det in varor!


Nu har det dukats upp i höstens alla färger .Rönnbären är manschetter som kommit hem och är inte äpplena verklighetstrogna?
Lyktor kan man aldrig få för mycket av tycker jag personligen*L*
Nya tandpetskatter har det blivit oxå!



Är dom inte helt bedårande dessa slipade glas burkar med medföljande ställning , ser nästan antika ut!


Det har kommit en delleverans från en av våra stor leverantörer.
Här är en av dom härliga änglarna jag beställt.
Det är en rejäl pjäs!
Herr yoga groda är en storsäljare en modell hemma nu!

Är totalförälskad i allt med text på.Precis den stilen jag hade i butiken
för många år sen spetsar , rosor , spetsar och rosor!
Detta är faktiskt en kudde i riktigt grovt lin!
På måndag får jag hem långa härliga gardiner med text och vita skärmar med broderade bokstäver på!

Härliga ros kuddar.dukar och grytlappar!
Passar så bra till mina keramik saker
i samma stil!

Lite mer romantik!
Ha de gött

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart vackra saker, man drar en djup suck och bara vill ha!! Du har just DET där...

Jag vet faktiskt inte om vi har någon butik här på ön med liknande saker som du säljer...Å andra sidan så får det bli en trevlig utflykt när vi åker över till fastlandet!

Önskar dej en fortsatt fin helg
Kram Maria

Krukmakeri hemjord sa...

Tack va härligt att höra ..*L*
ha en skön helg du oxå
kramis

coyoteros sa...

yogagroda,??? är det inte en balettgroda som rör sej så fjärilslätt,,kplla in benen dom ser ju nästan mänskliga ut...kul grej som verkligen sticker ut och drar till sej uppmärksamhet..QQQUUAAAAK..!!!

Krukmakeri hemjord sa...

ha ha ha ,balett självklart !
Hans kompisar som snart kommer till mig har typiska rörelser för yoga i alla fall..hi hi

kvack kvack

Leontina sa...

Dags för ett nytt besök i Nora stad snart ser jag när jag kollar in allt nytt som finns i butiken. Annars har det mest varit skogen som lockat senaste månaden.