torsdag 15 april 2010


Hej i natten!
Hittade denna bild i en mapp som vi ska göra utskick ifrån.Blev rätt läcker tycker jag!.Lyktan är i en svart matt glasyr.
Idag har jag börjat med mina figurer till min sommarutställning..känner mig riktigt nöjd *L* Lägger ut nån bild på nått innan bränning!Det blir kråkfåglar och katter..ja ni får se*L*

Idag har det varit full fart i butiken .Har 2 tjejer från Björkvik och trakten därom kring som dammsuger butiken på mina änglar.Denna gången hade jag beställt hem en pall änglar enkom för dom och dom handlade rejält..Dom lovade fota så jag kunde få visa deras samling här på bloggen framöver.Ska bli kul att se.



2 kommentarer:

coyoteros sa...

tittade på lyktbilden ett tag,,kom å tänka på den tecknade filmen ,,alice i underlandet,,det är bara den roliga randiga katten som,väntas dyka upp lite här å där,,kul..svart kan vara riktigt snyggt,,som här tex,,

Lilla Rummet sa...

Hej!
Jättefin lykta.
Ang ditt tidigre inlägg så håller jag med dig. Man hälsar på kunden när den kommer in och när den går och hjälper till om det behövs, men man pratar inte och vänder ut och in på sitt privatliv hur som helst.
Ha en härlig helg.
Kram Britt