fredag 28 maj 2010

Jämför rummet före och efter!




Lite bilder före och efter!
Den ovan är före rean
Dom nedanför är efter
om byggnationen!


Sonen har byggt bänken som löper efter
ytterväggen i timmer och råplan!
Blev den härliga ruffiga ytan som
jag eftersträvade!

Hade verkligen en fantastisk
tur igår då jag stod på en stege
där det ena benet gick av
utan förvarning.
Jag föll handlöst i golvet.
Drog med mig ett antal
keramikalster i farten.
Landade på ryggen sönder
skrapad och eländig.
Är bara lite mörbultat
men inget brutet!


3 kommentarer:

annika sa...

Åhhh vilken tur du hade! Men så ni har jobbat i butiken. Så fint det ser ut.Jag har läst tidigare inlägg och ser att ni sliter både dag och natt och sen kommer någon och anmäler er för att katten är där. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...Man får väl säga till om man är allergisk eller avstå från att gå in men anmäla....
Du det verkar som om någon inte gillar dig eller kanske din verksamhet. Kan det vara AVUND?
Kram annika

trädgårdsdrömmar sa...

Aj aj så illa det går.Tur du inte bröt armar eller ben.Hoppas blåmärken och ömhet går fort över.Ha det gott.Gunsan

Krukmakeri hemjord sa...

ha ha ha kan de vara avund ..har vi sånt i lilla Nora*L*