fredag 14 maj 2010

Nu har jag tömt ugnen!


Nu har jag tömt ugnen och 90% blev som jag tänkt mig*L*
En stor katt hade fastnat så den gick åt skogen!
Några små och en stor fågel gick oxå åt skogen *L*!
Nu tar fas 2 vid.
Nu ska tillverkas upphängnings anordningar för fåglarna!
Kan bli några fat med fågelmotiv oxå!
Nya muggar kom ur ugnen ska fota dom så ni får se i helgen!
Utställningsgrejerna kommer jag inte visa före vernissagen*L*

Idag har det varit tjockt med folk i butiken.
Kan det bero på att en del är lediga tro!
Har sålt saker som jag haft stått på lager
i flera år är alldeles fascinerad av hur folk
handlar när det är halva priset*L*.
Hur underbart är det inte att få rensa ut allt
och då menar jag allt..

Blir nya fräscha tag i slutet på månaden eller i
alla fall före midsommar!


Nåååå vad tycker ni om mina vackra spetsgardiner..Unnade
mig 8 meter av den härliga spetsen jag har i butiken.Finns
ingen bättre kvalitet eller vackrare för den delen!
Bara ääälskar änglaspets..100% bomull.
Och nu är den billig dessutom!



2 kommentarer:

coyoteros sa...

ååå,,va fuffligt,,ska inte vi inte få en förhandstitt på nån utställningssak...

ett tips...prova å sälj.enligt

köp 2 å få en på köpet,låter väldigt bra å folk går hem å tycker dom gjort ett ännu bättre fynd..än 50 procent ...å alla blir nöjda..

hörde fresten ett bra engelskt talessätt härom dan..om att köpa kvalitetsgrejer och lägga till nån krona....

NÄR MAN GLÖMT PRISET SÅ HAR MAN I ALLA FALL KVALITEN KVAR..

det sista var faktiskt inte menat som ett skämt,,tycker det lät bra.

Krukmakeri hemjord sa...

Näpp ingen förhandstitt*L*

Det med köp en + en gratis = 50% är bra på ett sätt men om kunden inte vill ha mer än en sak och inte hittar något mer för att det är väldigt urplockat då kanske du inte säljer den enda saken och då tappar du försäljning!Sen blir det inte riktigt 50% om du inte väljer 2 saker som kostar lika mycket.Då får man den billigaste gratis och då blir det förmodligen mindre än 50%
har du tänkt på det?