torsdag 13 maj 2010

Min skyddspippi som håller vakt !


Nu går jag verkligen här och trampar!
60% av utställningsföremålen står
i ugnen och det tar ett dygn innan
man kan öppna och titta.Den
håller fortfarande drygt 600 grader!
Har det blivit som jag tänkt mig
eller har det skitit sig helt!
Njaaaa en del kan ju bli bra
och en del kan bli skit..
Ähhh skicklig som jag är "harkel""harkel"
så blir nog allt bra!
Jag har en hjälpreda som ni ser sitter på kanten!


Jag sätter min praktikant på prov hela tiden ,men jag tror hon
gillar det*L* Nu blev det omskyltning igen och med
lite dramatiskt svart! Måste visa turisterna var
dom kan köpa minnet från Nora..Här är det
närproducerat så det förslår.Vem vill ha
made in China när man köper
minnen!


1 kommentar:

coyoteros sa...

för en gång skull nöjer jag mej ,att hålla andan tills bränningen är klar,,och litar fullständigt på den vita väktaren i fågelgestalt....olidligt spännande...