måndag 20 december 2010

REA på julsaker


Hej på er!
Nu rear vi julsakerna som står i mitt skafferi! Finns en hel del godbitar där..Även alla julservetter får hänga med denna gången!


Ni tänker väl på att ni kan köpa kaffe tillbehören hos oss.Med en nörd i familjen så har vi lite varianter på riktigt bra kaffe makers.Chemexen till vänster är en av dom bästa sätten att göra bryggkaffe på enligt sambon.Chemexen ska jag göra i lera efter julhelgerna!Grejen med den är filtret som är special special..finns hos oss*L*

Och nu till en positiv nyhet:
Jag fixade ugnen trots att experterna sa att den va körd..Så imorgon har jag ett gäng skitläckra glöggrytor färdiga!
Tack Lasse på Neib i Nora för att du hjälpte mig att felsöka flera ggr!

Vi har öppet alla dagar fram till jul
10-18 med lunch 13-13.30


4 kommentarer:

coyoteros sa...

roligt att ugnen funkar,,det förtjänade du verkligen,,,,en riktig arbetsseger av en envis j--el ,i possitiv bemärkelse.

eWa sa...

Tycker tomtarna har en väldigt nöjd min så här långt !
GOD JUL !

Anonym sa...

Bra kvinna reder sig själv, hur många gånger ska det bevisas innan det är vedertaget..*S*

Och en GOD JUL från västerhavets insnöade tomte.

Min Skattkammare sa...

Hej AnnBritt!
En riktigt fin och god jul önskar jag dig!
:o)
Vilken tur, glöggrytorna behövs i kylan....burr.